شماره دوم دوماهنامه تنفس صبح منتشر شد 

دوماهنامه فرهنگی هنری تنفس صبح به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی حسین بازپور در دانشگاه آزاد منتشر شد. 

دومین شماره نشریه دانشجویی تنفس صبح به پرونده ادبی مصطفی مستور، نویسنده، شاعر و مترجم خوزستانی پرداخته است. 

سروش نزاهی، ابوالفضل فلات جانکی، محمد قبادی، هانیه نامخواه، فاطمه‌سادات عابدین مطلق و زهرا عراقی اعضای تحریریه این نشریه هستند. 

حسین بازپور صاحب امتیاز دوماهنامه تنفس صبح گفت: در این نشریه در تلاش هستیم بستری مناسب جهت معرفی نویسندگان و شاعران استان داشته باشیم، هنوز ضعف‌هایی را داریم، اما با همراهی دانشجویان اهل قلم، شماره به شماره بهتر خواهیم شد. 

این نویسنده ادامه داد: در شماره‌های آتی، قرار است به نویسندگان، شاعران و هنرمندان جوان‌تر و کم‌تر شناخته شده نیز بپردازیم. 

این فعال دانشجویی افزود: در هر دانشگاهی باید نشریات دانشجویی فعال باشند، در کنار نشریات، باید کانون‌های فرهنگی، نقش‌پررنگ‌تری داشته باشند که باعث جذب دانشجویان شود. دانشگاه باید بستری برای رشد و پرورش استعدادهای هنری دانشجویان باشد. 

حسین بازپور یادآور شد: کم‌توجهی مسئولین و عدم پیگیری دانشجویان در مسائل فرهنگی سبب ضعف در کانون‌های ادبی و نشریات شده‌است، دانشجویان مستعد زیادی وجود دارد، که متاسفانه استعداد آن‌ها کشف و شکوفا نمی‌شود. 

مدیرمسئول نشریه تنفس صبح در پایان گفت: در ماه‌های آتی کانون ادبی قیصر امین‌پور محفل ادبی آینه‌های ناگهان را به‌صورت ماهانه در دانشگاه برگزار خواهیم کرد. 

در این شماره آثاری را از ابوالفضل جانکی، سیدحسین موسوی، اشکان پورکیوانی، کمال شفیعی، محمد قبادی، سروش نزاهی و فاطمه‌سادات عابدین مطلق خواهیم خواند. 

شماره سوم دوماهنامه فرهنگی هنری تنفس صبح به پرونده ادبی احمد محمود نویسنده سرشناس جنوبی خواهد پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.